رژیم شیر و خرما ۱۲ روزه

 این رژیم ۱۲ روزه یکی از رژیم‌های معروفی است که به سرعت پاسخ می‌دهد. در این رژیم غذایی باید همراه شیر برخی مایعات دیگر نیز مصرف کنید تا مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز به بدن‌تان برسد. برخی از رژیم‌های غذایی به دلیل نداشتن برنامه صحیح و در نظر نگرفتن نیازهای بدن؛ پس از مدت کوتاهی سلامتی شخص را تهدید می‌کنند. رژیم ۱۲ روزه شیر می‌تواند بدن را به صورت معجزه آوری پاکسازی کند. هر قدر که غذاهای چرب و روغن های اشباع نشده و کلی مواد غذایی مضر دیگر را مصرف کرده‌اید کنار بگذارید و با یک رژیم ۱۲ روزه با شیر بدن‌تان را از سموم پاک کنید.

با ورزش کردن در طول این دوران می‌توانید از افتادگی و شل شدن عضلات جلوگیری کنید.

مزایای رژیم غذایی با شیر

  • این رژیم سرشار از کلسیم است به همین دلیل برای خانم‌ها بسیار مفید است؛ کلسیم بالای این رژیم موجب تقویت استخوان‌ها و عضلات می‌شود.
  • کسانی که وزن خیلی بالایی دارند می توانند هر چند ماه یک بار این رژیم را تکرار کنند و اصلا نگرانی نداشته باشند.
  •  بر اعصاب و روان اثر مثبتی دارد و موجب دفع استرس می‌شود.

اگر از طرفداران رژیم های لاغری هستید پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم مطالعه کنید:

روش رژیم ۱۲ روزه شیر و خرما

صبحانه : ۱ لیوان شیر کم چرب + ۲ عدد خرما + ۱ عدد میوه فصل

نهار : ۲ لیوان شیر کم چرب + نصف موز + ۲ عدد خرما

عصرانه : ۱ لیوان شیر کم چرب + ۱ عدد خرما + ۱ عدد میوه فصل

شام : نصف سینه مرغ کباب شده یا آب پز + ۱ سیب زمینی کوچک آب پز یا کباب شده + ۱ کاسه کوچک سالاد

برای سالاد می توانید از سبزیجاتی مانند کاهو، هویج، کرفس، خیار، گوجه و .. استفاده کنید. دقت داشته باشید که از سس مایونز استفاده نکنید. وعده شام را جدی بگیرید به دلیل اینکه در طول روز غذایی میل نمی‌کنید این وعده حتما باید با حساسیت مصرف شود.

می‌توانید به جای سینه مرغ از گوشت بدون چربی، ماهی کوچک یا دو عدد تخم مرغ استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *